FANDOM

Kolmas Maailmansota (engl. World War Three) oli kolmas tarina Doctor Who-sarjan kausi yhdessä. Tämä jakso päätti tarinan, joka alkoi edellisessä jaksossa (TV: Lontoon Muukalaiset). Jaksossa Mickey Smith oli myös ensimmäistä aktiivisesti avustamassa Tohtoria, joten hän oli tavallaan Tohtorin kumppani tässä jaksossa. Kolmas Maailmansota-jaksossa viitattiin myös Harriet Jonesin valoisaan poliittiseen tulevaisuuteen, jotakin jota Kymmenes Tohtori tulisi myöhemmin muuttamaan aikajanasta. Tämä oli myös ensimmäinen jakso Doctor Who-sarjan historiassa, jossa näytettiin, että Tohtorin TARDISin puhelin toimii - jotakin, jota tultaisiin käyttämään tulevaisuudessa enemmän kaudella 5.

KUVAUSMuokkaa

Planeettojenvälisen sodan uhkan alla ihmiskunta valmistautuu loppuun. He eivät kuitenkaan tiedä, että heidän vihollisensa lymyilee Iso-Britannian hallituksessa. Kun Yhdeksäs Tohtori, Rose ja heidän uusi ystävä Harriet Jones taistelevat hengestään 10 Downing Streetillä, Slitheen-perhe pistävät heidän suunnitelmansa tuhota Maa käyntiin. Kun maailma muuttuu Tohtorin ympärillä hän on voimaton. Näyttää siltä, että vain Mickey Smith voi pelastaa maailman...

JUONIMuokkaa

NÄYTTELIJÄTMuokkaa

VIITTAUKSETMuokkaa

LAITTEETMuokkaa

YKSILÖTMuokkaa

jne.

HUOMAUTUKSIAMuokkaa

KATSOJALUVUTMuokkaa

KUVAUSPAIKATMuokkaa

TUOTANTOVIRHEETMuokkaa

JATKUVUUSMuokkaa

ULKOISET LINKITMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki