FANDOM

Lontoon Muukalaiset (engl. Aliens of London) oli neljäs tarina Doctor Who -sarjan kaudesta yksi. Tässä jaksossa oli ensimmäinen BBC Walesin tekemä cliffhanger. Cliffhangereiden ylläpitäminen sarjassa antoi Daviesille mahdollisuuden laajentaa juonta ja palauttaa hyvin muistetun ominaisuuden alkuperäisestä Doctor Who -sarjasta.

Jaksossa tutustuttiin moniin uusin hahmoihin. Jakso sisälsi Slitheenit, hahmot jotka palaavat sarjan muissa jaksoissa. Se myös esitteli Torchwood-Instituutin ja UNIT-järjestön. Lisäksi jaksossa nähtiin toistuva hahmo, brittiläinen poliitikko Harriet Jones.

KUVAUSMuokkaa

LISÄTÄÄN MYÖHEMIN

JUONIMuokkaa

Rose ja Yhdeksäs Tohtori palaavat Powell Estateen. Rose, joka luulee, että on olut pois vain kaksitoista tuntia, lähtee tapaamaan äitiään. Sillä aikaa Tohtori huomaa julisteen, jossa kerrotaan kadonneesta tytöstä.

Jackie on kauhistunut nähdessään Rosen. Kun hän halaa Rosea, Tohtori astuu sisään ja kertoo Roselle, että hän on ollut poissa kaksitoista kuukautta, ei tuntia. Jackie on ollut huolen murtama, mutta alkaa nyt tivaamaan Roselta miksi tämä ei ole soittanut. Kun poliisi kuulustelee Tohtoria, hän sanoo, että Rose on hänen kumppaninsa. Pienen riidan jälkeen Jackie läimäisee Tohtoria.

NÄYTTELIJÄTMuokkaa

VIITTAUKSETMuokkaa

  • Sen jälkeen kun avaruusalus syöksyi Thames-jokeen, Powell Estaten asukkaat pystyttivät bannerin, joka sanoi "ELLO E.T.", viitaten elokuvaan E.T. the Extra-Terrestrial
  • Jackie väittää Billy Crootin pyytäneen häntä ulos.

HUOMAUTUKSIAMuokkaa

KATSOJALUVUTMuokkaa

KUVAUSPAIKATMuokkaa

TUOTANTOVIRHEETMuokkaa

JATKUVUUSMuokkaa

ULKOISET LINKITMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki